In the name of ALLAH.. The Most Gracious and Most Merciful

I seek Your refuge from grief and distress, old age and laziness, miserliness and cowardice. I seek Your refuge from the burden of being in debt and from being overcome by men. Aamiin.

Saturday, December 3, 2016

cookies sedap. beli & support

assalamualaikum wbt

dear diary

jom beli cookies ! nampak macam sedap nih. jom korangg !

----------

saya ada menjual biskut RM 25.00 COFFEE KISSES (sedara kami yg buat) untuk menampung sedikit sebanyak kos PERALATAN rawatan bulanan anak saya Izz Ziqri. di mana kos PERALATAN ini tidak ditanggung oleh company/insurance.
anggaran kos peralatan/susu khas : RM 1000-1300 sebulan.
jika ada yang berminat. boleh pm saya

buat masa ini saya cuba untuk hantar di kawasan KLANG VALLEY sahaja.

utk POS masih dlm perancangan. 

atau kalau hendak beli direct dari kami boleh terus ke rumah kami di
KENARI APARTMENT, TAMAN MELATI KL

boleh contact wife saya di rumah
0174157941- Zaila Ahmad

sebenarnya saya dah jual sejak 6tahun lepas. tapi kali ni kena promote skit utk tampung kos rawatan anak saya.

terima kasih 😀

----------

 source : fb Johan Johari

macam sedap kan. ada 2 flavors. Coffee & chocolate chip.

sya baca comments dorang kata sangat sedap! 

jom beli sambil beramal.

jazakallah

No comments:

Post a Comment